مجله الکتنو

پمپ صنعتی گراندفوس

پمپ صنعتی گراندفوس

پمپ‌ صنعتی به عنوان کاربردی‌ترین دستگاه‌های هستند که امروزه در صنایع مختلف برای انتقال مایعات و سیالات از آنها استفاده می‌کنند. با توجه به نوع برند بدون شک کیفیت و قدرت عملکرد پمپ مورد استفاده برای صنایع مختلف نیز متفاوت خواهد بود. هم اکنون شرکت‌های بسیار زیادی جهت تولید انواع پمپ فعالیت می‌کنند. یکی از شناخته شده‌ترین و بی‌رقیب‌ترین برندهای پمپ در بازار شرکت گراندفوس است.

اکنون جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پمپ صنعتی گراندفوس و آشنایی با مدل‌های پرفروش این پمپ با کارشناسان مجموعه الکتنو  تماس بگیرید.

پمپ صنعتی گراندفوس

خرید پمپ صنعتی گراندفوس

پمپ صنعتی گراندفوس یکی از پمپ‌های تولیدی شرکت گراندفوس است که در جهان شهرت بسیار زیادی دارد. این پمپ توسط یکی از شرکت‌های مطرح دانمارک با هدف تولید پمپ با کیفیت و پرقدرت به تولید رسید. البته شرکت گراندفوس به حداقل مصرف انرژی و بالاترین راندمان در طراحی پمپ‌های خود توجه داشت.

 گراندفوس همچنان نیز به نیاز مشتری توجه می‌کند. همچنین در تلاش است تا با حفظ منابع طبیعی بهترین پمپ‌ها را با مقاومت بالا در برابر تمامی شرایط تولید کند. پمپ‌های تولیدی شرکت گراندفوس شامل تنوع مختلفی از انواع پمپ‌ها در مدل‌های متنوع هستند.

پمپ گراندفوس مدل UPS100

پمپ صنعتی گراندفوس مدل UPS100 یکی از پمپ‌های مطرح تولیدی شرکت گراندفوس است که سطح فروش بسیار بالایی دارد. این پمپ را با نام پمپ سیرکولاتور نیز می‌شناسند که در دسته‌بندی پمپ‌های خطی با اتصال رزوه و تک فاز است. این پمپ یک سوئیچ قطع حرارتی در قسمت استاتور دارد که عملکرد پمپ را راحت‌تر می‌کند.

بیشترین کاربرد این دستگاه برای سیستم‌های باز و بسته است و شفت سیل ندارد. حال این پمپ‌ها برای جلوگیری از نشتی فاقد شفت سیل هستند و به صورت یکپارچه عمل می‌کنند. با توجه به مشخصات و قدرت این پمپ‌ها آنها را بیشتر برای ساختمان‌های کوچک یا متوسط می‌توان مورد استفاده قرار داد.

وظیفه این پمپ‌ها تامین آب سرد در دیگ حرارت مرکزی آب گرم، همچنین سیکل تبرید چیلر و البته سیستم‌های سرمایش ساختمان است. چنین عملکردی دارد که آب گرم یا سرد را در لوله از موتورخانه یک ساختمان تا مکانی که باید تبادل حرارت صورت بگیرد، انتقال ‌دهد.

 این پمپ‌های ساخت شرکت گراندفوس با دور کمتر از ۱۴۵۰ در دقیقه کار می‌کنند و توان الکتریکی آنها کم است. البته این پمپ‌ها را برای سیستم‌های گرمایشی مصارف صنعتی، ساختمان‌های اداری و غیره نیز می‌توان مورد استفاده قرار داد. حداکثر ارتفاع این پمپ‌ها ۷ متر است و می‌توانند آب را تا ارتفاع ۷ متر انتقال دهند. کلاس حفاظت موتور این پمپ‌ها ۴۴ آی پی؛ اما ولتاژ استاندارد آنها ۲۳۰ هرتز است. این پمپ‌ها معمولاً بی‌صدا هستند و جنس بدنه یا پوسته آنها از چدن می‌باشد.

دیگر پمپ های ما:

پمپ پریستالتیک صنعتی

پمپ کارواش صنعتی

گریس پمپ صنعتی

پمپ صنعتی گراندفوس

پمپ صنعتی گراندفوس

پمپ گراندفوس مدل SEG

پمپ صنعتی گراندفوس مدل SEG یکی دیگر از تولیدات محشر شرکت گراندفوس است که با مشخصات خاصی روانه بازار می‌شود. این پمپ‌های لجنکش جزو پمپ‌های مقاوم شرکت گراندفوس هستند که عملکرد قابل اطمینانی دارند. از ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهم این نوع پمپ‌ها می‌توان به قابلیت خرد کردن مواد جامد به تکه‌های کوچک‌تر اشاره داشت. حال این پمپ‌ها پس از خرد کردن مواد جامد تکه‌های آن را توسط لوله‌های مخصوصی با قطر نسبتا کوچک منتقل می‌کنند.

 این پمپ‌ها با سیستم گریندر طراحی شده‌اند و در سری‌های جدید مجهز به قسمت کنترل کننده محافظ الکتروموتور و سنسور هستند. در ساختار این پمپ‌ها دو نوع آب بند شفت تعبیه کرده‌اند که توسط الکتروموتور در برابر نفوذ مایع مقاومت بسیار بالایی دارد. حال مدل آب بندهای کاربردی برای این پمپ‌ها از نوع کارتریجی است.

این نوع پمپ‌ها را بیشتر برای مزارع و یا سیستم‌های آب کشاورزی حتی برای انتقال فاضلاب می‌توان استفاده کرد. در سیستم‌های تحت فشار نیز برای حوضچه‌های سنگی با عمق نسبتاً زیاد گزینه منحصر به فردی هستند. این مدل پمپ‌های گراندفوس ۱.۵ کیلووات توان دارند و قدرت عملکرد آنها زیاد است. جنس بدنه این پمپ‌ها از سیلیکون مقاوم می‌باشد که در برابر شرایط مختلف استقامت بالایی از خود نشان می‌دهد.

مجهز به یک کاسه نمد هستند که به صورت یکپارچه روی آنها نصب می‌شود. پمپ صنعتی گراندفوس مدل SEG با حداکثر ارتفاع ۳۷ آبدهی ۲ تا ۱۸ و خروجی ۳۸۰ اینچ به عنوان بهترین پمپ شرکت گراندفوس است. این پمپ‌ها دارای ولتاژ ۳۸۰ دور موتور ۲۹۰۰ و آمپر ۶.۳ هستند. جنس بدنه اصلی این پمپ از چدن مقاوم در برابر آب و رطوبت است. حال جنس خردکن و شفت آن از استنسیل استیل می‌باشد که مقاومت پمپ در برابر شرایط محیطی را افزایش می‌دهد.

پمپ گراندفوس مدل JPC

پمپ صنعتی گراندفوس مدل JPC یکی از تولیدات شاهکار شرکت گراندفوس است. این پمپ را در مدل خانگی برای تقویت فشار مصارف خانگی طراحی کرده‌اند. شما کاربران عزیز می‌توانید این نوع پمپ را برای آبرسانی و انتقال آب در دبی و هد متوسط مورد استفاده قرار دهید.

برای مصارف خانگی و تامین آب کشاورزی یا آبیاری باغ در مقیاس کوچکتر می‌توان این پمپ‌ها را مورد استفاده قرار داد. این پمپ‌ها خودمکش هستند و نصب آنها به راحتی انجام می‌شود. در مقایسه با تمامی پمپ‌های مشابهی که توسط شرکت‌های مختلف تولید شده‌اند، کیفیت فوق العاده بالایی دارند. جنس بدنه پمپ از تکنوپلیمر و جنس پروانه آن نیز از تکنوپولیبر است. حال به سبب همین جنس این پمپ‌ها در برابر خوردگی، رطوبت، حرارت و دیگر شرایط محیطی مقاومت بالایی دارند.

دمای محیطی که قرار است این پمپ‌ها برای آن استفاده شوند، بین صفر تا ۴۵۰ درجه سانتیگراد متغیر خواهد بود. این پمپ‌ها با ولتاژ برق ۲۲۰ تا ۲۴۰ ولت قابل استفاده هستند. فرکانس کاری این نوع پمپ‌های تولیدی شرکت گراندفوس ۵۰ هرتز و باکلاس عایق‌بندی اف طراحی شده‌اند.

رطوبت نسبی هوا که قرار است این پمپ‌ها در آن مکان مورد استفاده قرار بگیرند، حداکثر ۹۵ درصد است. با توجه به تمامی این مشخصات ذکر شده باید گفت این مدل پمپ‌های تولیدی شرکت گراندفوس برای مصارف خانگی قدرت فوق العاده بالایی دارند.

پمپ صنعتی گراندفوس

پمپ گراندفوس مدل CM_CME

پمپ گراندفوس مدل CM_CME از پمپ‌های بی‌نظیر شرکت گرانفوس است که در دسته‌بندی پمپ‌های گریز از مرکز قرار می‌گیرد. این پمپ طبقاتی تولیدی شرکت گراندفوس در دو نوع خود مکش و غیر خودمکش در بازار وجود دارد. این پمپ‌ها دارای ساختاری منظم و جمع و جور هستند و این سایز فشرده باعث اشغال فضایی کمتر توسط پمپ می‌شود. البته با همین ابعاد کوچک می‌توان این پمپ‌ها را در سایز و دبی‌های بسیار مختلفی تهیه کرد.

چگالی و ویسکوزیته این پمپ‌ها بسیار زیاد است و هنگام نصب و تعامل با دیگر قطعات در سیستم‌های بزرگ و کوچک عملکرد بهتری دارند. نوع شفت این پمپ‌ها سیل مکانیکی است و این مسئله باعث می‌شود تا پمپ قدرت کاربرد بالاتری داشته باشد. این پمپ‌ها بسیار کم صدا هستند و هنگام خرید بهتر است به این نکته و پارامتر مهم خرید توجه کنید.

جنس پوسته این پمپ معمولا از جنس استیل ضد زنگ یا چدن است که هر دو در برابر شرایط محیطی مقاومت بسیار بالایی دارند. این پمپ‌ها را با دمای پمپاژ ۰ الی ۲۰ درجه سانتیگراد می‌توان استفاده کرد. حداکثر آبدهی این پمپ‌های تولیدی شرکت گراندفوس ۵ تا ۳۰ متر مکعب خواهد بود. در مقایسه با دیگر پمپ‌های تولیدی شرکت گراندفوس دارای حداکثر ارتفاع بیشتر و بین ۱۰ الی ۷۰ متر است.

پمپ گراندفوس مدل CM_CME با حداکثر فشار کاری ۱۶ بار به عنوان یکی از پمپ‌های پر قدرت در بازار شناخته می‌شود. توان موتور مدل‌های تک فاز این پمپ‌ها تا یک.۵ کیلووات است. حال این توان برای موتورهای سه فاز بین ۳۷ الی ۷.۵ کیلووات خواهد بود. بدون شک سرعت چرخش موتور نیز قدرت عملکرد آن را تعیین می‌کند. سرعت چرخش برای موتورهای تک فاز ۲۹۰۰ دور در دقیقه و برای مدل‌های سه فاز ۳۴۸۰ دور در دقیقه است.

نتیجه

پمپ صنعتی گراندفوس به عنوان پمپ‌های بی‌رقیب و محبوب در بازار است که در مدل‌های مختلفی آن را تولید کرده‌اند. این پمپ‌ها در سری‌های مختلف از نظر قدرت، توان خروجی، هد و دیگر مشخصات با یکدیگر متفاوت هستند. شما باید به تناسب نوع کاربرد خود برای مصارف خانگی، صنعتی و غیره یک پمپ را با مشخصات مناسب انتخاب کنید.

 در مجموعه الکتنو به بهترین پمپ‌های تولیدی یک شرکت‌های معتبر نظیر گراندفوس دسترسی دارید. چه بسا اینکه قیمت پمپ‌های شرکت‌های معتبری چون گراندفوس با دسترسی مستقیم به این مجموعه مقرون به صرفه‌تر است. اکنون برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید می‌توانید با کارشناسان مجموعه الکتنو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *