مجله الکتنو

واردات قطعات صنعتی

واردات قطعات صنعتی

واردات قطعات صنعتی

قطعات صنعتی یکی از لوازم بسیار پر کاربرد در صنعت هستند که جهت تامین نیاز بازار بسیاری از شرکت ها اقدام به واردات قطعات صنعتی می کنند. این تجارت بین المللی می تواند با هر کشور دارای شرایط خاص، صورت بگیرد. اما روند واردات و صادرات به اندازه ای سخت و طاقت فرسا است. که هیچ کس نمی تواند به تنهایی از پس آن برآید. از این رو بازرگانی الکتنو مفتخر است. تا با دارا بودن سابقه و تخصص بسیار بالا در زمینه تمام امور مربوط به واردات قطعات صنعتی شما را راهنمایی کند. چرا که واردات قطعات صنعتی و قعطعات یدکی کارخانجات خود یک سرمایه گذاری بسیار بزرگی است . که اگر با رعایت نکات و شرایط صورت بگیرد، موفق تر خواهید بود. البته در گام نخست باید تحقیقات لازم در مورد تمام شرایط صورت بگیرد. و یک برنامه ریزی اصولی و کارآمد نیز از طرح کلی واردات داشته باشید.

برخی از خدمات شرکت الکتنو

الکتنو یک نام معتبر و شناخته شده در جهان است. که در زمینه واردات قطعات صنعتی می تواند شما را راهنمایی کند. این شرکت سابقه بسیار طولانی داشته و همچنین متشکل از کادری مجرب و توانمند در این زمینه می باشد. آیا شما با خدمات ارائه شده توسط شرکت الکتنو آشنایی دارید؟ آیا می دانید که بازرگانی الکتنو بهترین و تنهاترین شرکت مطرحی است که اعتبار و سابقه درخشان خود را به جهت کسب موفقیت های عالی و زیاد در تجارت های بین المللی به دست آورده است‌. بهتر است قبل از راهنمایی و مشاوره از هر بازرگانی، ابتدا سابقه آن را پرس و جو کرده و در نتیجه با مقایسه تجربه اقدام نمایید.

  • تمامی فعالیت های مربوط به اخذ مجوزهای واردات و صادرات
  • اخذ کارت بازرگانی در صورت نیاز
  • بررسی شرایط برخی از کشورها از لحاظ اقتصادی بودن خرید قطعات صنعتی
  • تحقیق و بررسی درباره شرکت های فروشنده
  • بررسی میزان تقاضای بازار
  • مذاکره و گفتوگوهای مکرر درباره اطلاع از مشخصات محصول
  • بازدید از کمپانی تولید کننده
  • انجام فعالیت های مربوط به پرداخت هزینه ها
  • کلیه فعالیت های مختص انتقال و یا جابجایی محموله
  • انجام روسه ترخیص محموله از گمرک
  • حمل و نقل بین المللی محموله از کشور مبدا
  • ارائه مشاوره های لازمه در مورد تمام

● تمام امور مربوط به واردات قطعات صنعتی

  • ارزیابی محصول خریداری شده قبل از انتقال در کشور مبدا
  • انجام امور اعتباری LC
  • خدمات بازرگانی اعم از برنامه ریزی و تحقیقات لازمه
  • انجام ترانزیت داخلی و همچنین ترانزیت خارجی
  • برآورد میزان تعرفه محصول از گمرک
  • تهیه و عرضه پروفرمای محصول

واردات قطعات صنعتی

مدارک و مراحل واردات قطعات صنعتی

برای انجام واردات قطعات صنعتی شما با عنوان یک تاجر بایستی کارت بازرگانی داشته باشید. در صورت عدم وجود کارت بازرگانی نیز می توانید جهت دریافت آن اقدام نمایید. کارت بازرگانی می تواند حقیقی یا حقوقی باشد. و قطعا کارت حقیقی نسبت به کارت بازرگانی حقوقی دارای مزیت هایی خواهد بود. همانگونه که اشاره شد، داشتن کارت بازرگانی دارای ارزش و اهمیت بسیار فراوانی می باشد. و یک نوع مجوز قانونی برای انجام تجارت است. با کمک این کارت یا همان سند شما می توانند به راحتی به مبادرت امور بازرگانی بپردازید. اگر شما به عنوان یک تاجر بخواهید به تنهایی اقدام به دریافت مجوز فعالیت یا کارت بازرگانی کنید. در این صورت کارت بازرگانی حقیقی به شما تعلق می گیرد. اما در صورتی که شما یک شخص حقوقی باشید و بخواهید برای شرکت های دیگر مجوز دریافت کنید، ر این صورت کارت بازرگانی حقوقی را دریافت خواهید کرد.

همانند بازرگانی الکتنو که بخواهد برای شما کارت بازرگانی برای واردات قطعات صنعتی دریافت کند. کارت های بازرگانی حقوقی معمولأ در بازار بین المللی دارای ارزش و اعتبار بیشتری بوده و افراد دارای کارت بازرگانی حقوقی بیشتر مورد اعتمادتر هستند. حتی بر اساس برخی از قوانین، برخی تجارت ها تنها درصورت داشتن کارت بازرگانی حقوقی امکان پذیر است. تفاوت این دو کارت را می توان در نوع محموله خریداری شده، مدارک موردنیاز جهت اخذ کارت بازرگانی و حتی نرخ مالیات آن برشمرد. با این حساب می توان گفت دلیل اصلی تاکید بر همکاری با شرکت الکتنو، همین قوانینی است که قطعا به نفع شما خواهد بود. از یک طرف تخصص و تجربه بالای شرکت و از طرفی دیگر دارا بودن کارت بازرگانی حقوقی می تواند راه تجارت شما را هموارتر سازد.

واردات قطعات صنعتی

مهمترین گام واردات قطعات صنعتی

واردات و صادرات از دیرباز تا کنون مورد توجه سرمایه گذاران بسیاری قرار داشته است. و یکی از اصلی ترین و مهمترین راه های تامین نیاز بازار داخل به شمار می رود. چرا که ممکن است بسیاری از قطعات و محصولات مورد نیاز در داخل به تولید نرسد. و یا حتی بسیاری از کالاهای تولید داخل آن کیفیت مطلوب مورد رضایت مشتری را نداشته باشند‌. برای مثال، اکنون شما قصد سرمایه گذاری برای واردات قطعات صنعتی دارید. که یکی از نیازهای ضروری بازار به شمار می رود. با وجود سود و منفعت کلانی که واردات قطعات صنعتی دارد. نباید برای انجام آن بی گدار به آب داد.

برای موفقیت در تجارت و راه یابی به قله های دنیای اقتصاد بایستی سرشار از دانش و تجربه بود. و در صورت نداشتن اطلاعات کافی باید از شرکت الکتنو کمک گرفت. اما برای واردات چه نکات مهمی را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم؟

  • یکی از مهمترین گام های واردات برد درایو زیمنس تحقیق کامل درباره نیاز بازار است. شما باید از خود بپرسید، هدف شما از تجارت چیست؟ آیا قطعات صنعتی در بازار داخل تقاضا دارد؟ آیا می توان فروش خوبی پس از واردات این محصول در داخل داشت؟ پس قبل از مکاتبه با شرکت خارجی ابتدا نیاز داخل را مورد بررسی قرار دهید‌.
  • یک لیست کامل به عنوان برنامه ریزی درست از هر آنچه کا پیش رو دارید تهیه نمایید. در این لیست باید تمامی مراحل گام به گام با رعایت تمام نکات و شرایط مهم درج شود‌. البته، هدف از واردات برد درایو زیمنس، کشور مبدا، هزینه های لازمه و … همگی باید مورد بررسی قرار بگیرند.
  • برآورد تمام هزینه های لازم برای واردات این قطعات که شامل هزینه های مختلفی اعم از انبارداری، حمل و نقل، اخذ مجوز، کانتینر، بسته بندی و … می شود. این هزینه ها باید با میزان بودجه شما تطبیق داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *