location-pin-alt-1-svgrepo-com(4)

آدرس تهران، جنت اباد جنوبی

پایین تر از میدان چهار باغ، پلاک 148 ساختمان سبز ، طبقه دوم واحد 31
 

ساعت پاسخگویی

۸:۳۰ الی ۱۸ بجز روز‌های تعطیل

تماس با ما

مقالات

خانه » مقالات » واردات کنتاکتور، شرایط و مراحل

واردات کنتاکتور، شرایط و مراحل

واردات کنتاکتور، شرایط و مراحل

در رابطه با صفر تا صد واردات کنتاکتور چیزی می دانید؟ آیا در رابطه با شرایط واردات و گام های مهم آن چیزی شنیده اید؟ می‌دانید کنتاکتور یکی از قطعات اتوماسیون صنعتی پرکاربرد است که از نظر نقش خود اهمیت زیادی دارد؟ سطح فروش قطعات اتوماسیون صنعتی در بازار بسیار زیاد است از این رو شرکت های زیادی جهت واردات این قطعات فعالیت می کنند. الکتنو به عنوان یک بازرگانی شناخته شده در ادامه اطلاعات زیادی مبنی بر راهنمایی شما عزیزان ارائه می دهد.

واردات کنتاکتور

مراحل واردات کنتاکتور

واردات به عنوان مهمترین پروژه ای است که تمامی مراکز بازرگانی آن را به منظور تامین نیاز بازار انجام می دهند. قطعاً که واردات نبض تامین لوازم نیاز بازار است. اما این پروسه نیاز به تجربه و تسلط کافی به قوانین بین المللی و همچنین صفر تا صد مراحل واردات دارد. شما باید برای واردات کنتاکتور مراحل بسیار زیادی را پشت سر بگذارید. تمامی این مراحل نیاز به تسلط بالایی دارند. شما در رابطه با شرایط و نکات مهم هر مرحله نیز باید شناخت کافی داشته باشید.

تمامی افراد ماهر و توانمند در این زمینه اطلاعات کافی داشته و به خوبی می توانند این پروسه را پشت سر بگذرانند. پس شما نیز بایستی با این شرایط و قوانین آشنایی داشته باشید. پس از شناخت می توانید با اطمینان کامل هر نوع محصولی را از هر کشوری وارد کنید. برخی از این مراحل عبارتند از:

  • مهمترین مرحله یا اولین گام اخذ کارت بازرگانی است. شما برای این که وارد تجارت بین المللی شوید نیاز به شناسنامه تجاری دارید. بدین منظور بایستی از سازمان های مربوطه درخواست کارت بازرگانی کنید. این کارت نیز در نوع حقیقی و حقوقی قابل دریافت می باشد که از نظر کاربردی نیز متفاوت هستند. اما چرا به دنبال پیچیدگی و یک پروسه زمان بر باشید؟ شما می توانید بدون هیچ دخالتی در واردات کنتاکتور به راحتی این قطعات را توسط شرکت های بازرگانی چون الکتنو وارد نمایید. این مجموعه سابقه بسیار درخشانی دارد و با کارشناسان خبره و توانمند خود می تواند در سریع ترین زمان ممکن و با هزینه بسیار کم این پروسه را برای شما پشت سر بگذراند. اما اگر می خواهید خود اقدام به واردات کنید پس با در دست داشتن مدارک لازم جهت اخذ کارت بازرگانی به سازمان و نهاد های مربوطه مراجعه نمایید. برای این کار نیز می توانید از کارشناسان معتبر الکتنو مشاوره بگیرید.

هزینه و شرایط واردات کنتاکتور

برای واردات کنتاکتور شما باید حوزه فعالیت خود را انتخاب کنید. پس از اینکه افراد تازه‌کار کارت بازرگانی خود را دریافت کردند نوبت به انتخاب حوزه فعالیتی است. شما حوزه فعالیتی خود را در زمینه قطعات اتوماسیون صنعتی انتخاب کرده اید اما باید تصمیم بگیرید که تمایل دارید با چه کشور یا کشور هایی همکاری داشته باشید. یا اینکه قصد شما تنها واردات کنتاکتور است یا می خواهید در زمینه واردات کلیه قطعات اتوماسیون صنعتی به فعالیت خود ادامه دهید. در این مرحله شما تصمیم خود را نهایی می کنید و تنها می توانید در زمینه حوزه انتخابی فعالیت خود را دنبال نمایید.

حال که حوزه فعالیتی را انتخاب کرده اید در رابطه با شرایط و قوانین مقررات روز نیز اطلاعاتی به دست آورید. قطعاً که آشنایی با قوانین واردات دو کشور مبدا و مقصد و همچنین قوانین بین المللی اهمیت زیادی دارد. اما در رابطه با واردات کنتاکتور یا قطعات اتوماسیون صنعتی نیز باید این اطلاعات را به روز بررسی کنید. چرا که این قوانین و بخشنامه ها ممکن است با تغییر و تحولاتی همراه باشد. پس برای پیشبرد تجارت اقتصادی خود حتماً به روز هستید. این به روز بودن جهت اطلاع از قوانین روز است. همچنین اخبار و اطلاعات مربوط به حوزه فعالیتی خود را دائماً بررسی کنید. در رابطه با کشوری که اقدام به واردات کنتاکتور از آن کرده اید اطلاعاتی به دست بیاورید. قطعاً که آشنایی با زبان این کشور، قوانین و مقررات و همچنین شناخت شرکتهای فروشنده همگی اهمیت بسیار زیادی دارند.

کنون که شما کشور مورد نظر را انتخاب کرده اید ممکن است کارخانه ها یا حتی صادرکنندگان بسیار زیادی در این زمینه فعالیت کنند. شما با به دست آوردن اطلاعات و بررسی سابقه این مراکز باید حتماً به سراغ معتبرترین آن ها بروید که از همه لحاظ مورد تایید باشد.

واردات کنتاکتور

واردات کنتاکتور

کنتاکتور کاربردی ترین تجهیز اتوماسیون صنعتی

از قطعات کاربردی در صنعت برق می توان به کنتاکتور اشاره نمود. این قطعات شامل نوعی کلیدهای مغناطیسی هستند که به منظور قطع و وصل کردن مدار از آنها استفاده می کنند. در واقع کنتاکتور ها به گونه ای طراحی شده اند که سیم پیچ آنها را تحریک کرده و باعث می شود به سوئیچ اتصال داشته باشند‌. در نتیجه این پروسه منجر به متصل شدن به جریان سه فاز و تک فاز میشود. قطعا که با قطع شدن جریان، کنتاکتور نیز قطع خواهد شد. به طور کلی کنتاکتورها قطعات پیشرفته نسل جدیدی هستند که در صنعت برق مورد استفاده قرار می گیرند. قبل از واردات کنتاکتور شما ابتدا بایستی در رابطه با این محصول اطلاعاتی کسب کنید. این دستگاه کلید زنی الکتریکی در مدار الکتریکی با خاموش و روشن کردن مدار نقش مهمی دارد. کنتاکتورها مهمترین قسمت رله محسوب می شوند.

این قطعات بیشتر برای سیستم هایی با ظرفیت تحمل جریان زیاد به کار می روند. عملکرد کنتاکتور اهمیت زیادی خواهد داشت به همین منظور باید گفت که این محصول نیز باید سطح کیفیت بالایی داشته باشد. این کیفیت بالا منجر به عملکرد بهتر کنتاکتورها میشود. هدف از واردات کنتاکتور نیز رفع نیاز صنعت برق است. از آنجایی که این محصول نقش مهمی در صنعت برق دارد پس نیاز آن در بازار احساس می شود: از این رو بسیاری از افراد اقدام به واردات می‌کنند‌. اما بهتر است بدانید که این قطعات نیز در مدل های بسیار مختلف با برندهای متنوع در بازار هستند. پس برای واردات این محصول تمامی پارامترها باید مورد بررسی قرار بگیرد. اما نکته مهم همکاری با شرکت های معتبر برای واردات است. چرا که این شرکتها سابقه طولانی داشته و می‌توانند در رابطه با صفر تا صد واردات به شما کمک کنند.

نتیجه

واردات کنتاکتور باید با توجه به رعایت قوانین و نکات مهم صورت بگیرد. از این رو توصیه می شود با کارشناسان توانمند همکاری کنید. الکتنو یک شرکت بازرگانی موفق و با تجربه است که سال هاست در این زمینه فعالیت دارد. این مجموعه می کوشد تا شما با کمترین هزینه بتوانید بهترین قطعات اتوماسیون صنعتی را وارد کنید. برای واردات و همچنین خرید عمده تجهیزات اتوماسیون صنعتی همین حالا با کارشناسان توانمند این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

آنچه در این مقاله میخوانیم

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟