مجله الکتنو

واردات موتور ضد انفجار

واردات موتور ضد انفجار

واردات موتور ضد انفجار

واردات موتور ضد انفجار یکی از تجارت هایی است که قطعا در برنامه کاری بسیاری از افراد قرار می گیرد. چرا که این موتورها با توجه به تکنولوژی ساخت و کیفیت کار، بازار فروش بسیار بالایی دارند. تجار و یا کسانی که به تازگی قصد سرمایه گذاری دارند. همگی به دنبال یک تجارت بزرگ و پر منفعت هستند و هدف دیگر نیز تامین نیاز بازار می باشد.

اما مشاوره قبل از واردات و البته همکاری حین واردات با یک بازرگانی معتبر باید جزو فعالیت های مهم شما باشد. شرکت الکتنو، به عنوان یک بازرگانی معتبر و با سابقه که واردات قطعات صنعتی را انجام می دهد. این افتخار را دارد که در تمام امور تجارت بین المللی شما را راهنمایی و یا همراهی کند. چه بسا اینکه واردات موتور ضد انفجار خود یک تجارت حساس و بزرگی خواهد بود.

روش های خرید و حمل موتور ضد انفجار

برای واردات موتور ضد انفجار شما باید یک روش مناسب را برای جابجایی آن انتخاب نمایید. روش های حمل و نقل، شامل روش هایی هستند که از طریق آن ها می توان محموله خریداری شده را از کشور فروشنده وارد کشور خریدار کنید. این روش ها نیز خود شامل چند نوع هستند. که با در نظر داشتن پارامترهای مختلفی بایستی آن ها را انتخاب نمود. البته باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید. که این روش ها با پیشرفت علم در حال پیشرفت و گسترش هستند. اما این گسترش شاید به معنی امنیت و راحتی باشد که برقرار می گردد.

به طور کلی سه روش برای واردات موتور ضد انفجار وجود دارد. که شامل روش حمل و نقل زمینی، روش حمل و نقل هوایی و روش حمل و نقل دریایی می باشد.

  • روش زمینی

یکی از مقرون بصرفه ترین روش های  واردات موتور ضد انفجار از لحاظ پرداخت هزینه ها شامل روش حمل و نقل زمینی می باشد. این روش خو به دو شاخه روش ریلی و روش جاده ای تقسیم خواهد شد. که هر یک مزیت ها و شاید موانع خود را دارند. ناگفته نماند که روش زمینی دارای امنیت بیشتری نیز هست. و در روش جاده ای برای واردات موتور ضد انفجار می توان از انواع کامیون، کانتینر، تریلی و… استفاده نمود.

  • روش هوایی

یکی از سریع ترین راه های تجارت بین المللی شامل روش حمل و نقل هوایی می باشد. که برای جابجایی بار از آن استفاده می کنند. در این روش شما می توانید به سرعت و در کمترین زمان ممکن، محموله خریداری شده را از یک کشور به کشور دیگری حمل نمایید. معمولا روش حمل و نقل هوایی هم بسیار پرهزینه می باشد. و هم اینکه نسبت به دیگر روش ها امنیت کمتری خواهد داشت. در این روش شما محدودیت حجم بار دارید و نمی توانید به هر اندازه که می خواهید محموله را با هواپیما جابجا کنید.

واردات موتور ضد انفجار

واردات موتور ضد انفجار

ترخیص مهمترین مرحله واردات موتور ضد انفجار

دنیای تجارت، یک دنیای بسیار وسیعی است. که حتی روز به روز در حال گسترش می باشد. در این پروسه مهم و طولانی مراحل مختلفی باید گام به گام طی شوند. که یکی پس از دیگری مورد اهمیت هستند. اما مرحله ای تحت عنوان مرحله ترخیص وجود دارد. که بسیار حساس و نیاز به ارائه اسناد مهمی دارد. ترخیص به عنوان یک گام بسیار مهم دارای قوانین بسیار زیادی است. که این قوانین توسط اداره گمرک تعیین شده اند. و ترخیص نیز باید با رعایت اصول و قوانین انجام شود.

در این مرحله، شخص مالک محصول مورد نظر را پس از تایید مامورین گمرک ترخیص می کند. برای واردات موتور ضد انفجار و یا هر نوع محصول دیگری، مرحله ترخیص وجود دارد. اما این مرحله خود دربرگیرنده گام های بسیاری است که شامل:

  • گام‌ نخست اخذ پرفرما
  • ثبت سفارش ntsw
  • اقدام به تخصیص ارز از بانک مرکزی
  • دریافت بارنامه و انتقال محموله
  • پرداخت هزینه های ترخیص از گمرک
  • دریافت ترخیصیه
  • ثبت محصول خریداری شده در سامانه epl
  • انتخاب مسیر گمرکی و پرداخت وجه گمرکی
  • پرداخت نمودن مالیات علی الحساب (۴ درصد)
  • دریافت کد رهگیری و پروانه الکترونیک
  • پرداخت عوارض انبار داری و بازرسی محموله
  • خروج گمرک

بهتر است برای تجارت کمی منطقی فکر کرده و از روی کنجکاوی و یا تازه کار بودن گام های نادرستی را انتخاب نکنید. بازرگانی الکتنو، با تجربه بسیار زیادی تمام این مراحل را انجام می دهد و تا کنون نیز موفقیت های بسیاری در این زمینه کسب کرده است. قطعا شما هم به گسترش و یا رونق تجارت خود فکر می کنید، پس با الکتنو گام های موثر بردارید.

واردات موتور ضد انفجار

واردات موتور ضد انفجار

روش دریایی بهترین روش حمل و نقل بین المللی

مرسوم ترین روش تجارت، روش حمل و نقل دریایی می باشد که معمولا محموله را توسط کشتی‌ و یا ناوها جابجا می کنند. در این روش نسبت به روش حمل و نقل هوایی امنیت خوبی تامین شده و حتی هزینه های پرداختی نیز مقرون بصرفه و مناسب هستند. شاید یکی از معایب روش دریایی، کاهش و یا طولانی تر شدن سرعت رسیدن محموله به مقصد می باشد. توجه داشته باشید که برای انتخاب روش مناسب واردات موتور ضد انفجار شما نیاز به مشاوره دارید.

چرا که هر یک از این روش ها می توانند صدها موانع و مشکل داشته و یا حتی مطابق با قوانین ممنوعیت هایی وجود داشته باشد. بهتر نیست برای کسب تجربه و همچنین موفقیت در تجارت و برداشتن گام های بزرگ، با بازرگانی الکتنو مشورت کنید. این بازرگانی با تجربه و سابقه طولانی که دارد، تمامی روش های تجارت را به خوبی و با موفقیت انجام می دهد.

ناگفته نماند که پس از روش حمل و نقل جاده که یکی از قدیمی ترین روش های تجارت است، روش حمل و نقل دریایی مورد توجه قرار دارد. به هر حال هر روشی هم مزیت ها و هم معایب خاص خود را دارد. و این تخصص ما است که حتی از موانع و معایب را نیز یک فرصت برای پیشرفت خود و البته کسب تجربه استفاده می کنند.  تصور کنید که شما یک تاجر تازه کار بخواهید. ناشیانه اقدام به تجارت و انتخاب یک روش مناسب برای حمل و نقل کنید. آیا به شرایط سخت پیش و رو فکر کرده اید؟ بازرگانی الکتنو تضمین موفقیت و پیشرفت شما در تجارت خواهد بود. پس قبل از هر اقدامی برای واردات موتور ضد انفجار بهتر است با مشاورین این مجموعه مشورت داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *