مجله الکتنو

خرید پمپ کارواش صنعتی

خرید پمپ کارواش صنعتی

شستشوی ماشین و حتی بسیاری از سطوح‌ مختلف کارگاه‌ها و کارخانه‌ها یک فرآیند مهمی است که به دنبال آن پمپ کارواش صنعتی به تولید رسید. بدون شک صرفه جویی در مصرف انرژی الکتریکی و در نتیجه صرفه جویی در مصرف آب یکی از مهم‌ترین پارامترهابی مهم بود. به دنبال این اهمیت صرفه‌جویی و حفظ منابع طبیعی نظیر آب پمپ‌ صنعتی مناسب کارواش به تولید رسید. اکنون جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این نوع پمپ با ما همراه باشید.

پمپ کارواش صنعتی

پمپ کارواش صنعتی یکی از کاربردی‌ترین انواع پمپ‌های صنعتی است. این مدل پمپ‌ها با پیشرفت تکنولوژی با ساختاری پیشرفته‌تر و قدرت بالاتر در مقایسه با پمپ‌های معمولی تولید شده‌اند. این پمپ‌ها بدون هدر رفت انرژی و زمان در کارواش‌های صنعتی برای شستشوی ماشین مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برای شستشوی انواع ماشین، نمای ساختمان، کف کارگاه‌ها، استخر، رسوب زدایی، رنگ زدایی و حتی جداسازی اکسید قطعات فلزی از این پمپ‌ها استفاده می‌کنند. ساختار این مدل از پمپ‌ها به گونه‌ای است که الکتروموتور با خود پمپ کوپل شده و در نتیجه باعث چرخش و حرکت پیستون داخل سیلندر می‌شود.

تحت تاثیر فرآیند حرکت پیستون داخل سیلندر مایع با فشار بسیار بالایی پمپاژ یا انتقال می‌یابد. این پمپ‌ها درصد آب کم را با فشار بسیار بالا از دهانه خروجی لوله انتقال می‌دهند. به طور کلی برای پمپاژ کارواش صنعتی و شستشوی انواع ماشین، با فشار بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 با استفاده از پمپ‌های صنعتی در کارواش می‌توان سرعت یا فرآیند شستشو را به شدت افزایش داد. همچنین با به کارگیری این پمپ‌ها شستشوی نقاطی که دسترسی به آنها غیر ممکن بود انجام می‌شود.

شستشوی با فشار معمولی برخی از قسمت‌های اتومبیل کار دشواری بود؛ اما با فشار بالای این پمپ‌ها حتی از هدر رفت آب نیز جلوگیری می‌کنید. این پمپ‌ها نیز در مشخصات مختلفی به فروش می‌رسند. معمولاً پمپ‌های ۲۰۰ بار ۱۵ لیتر برای شستشوی اتومبیل گزینه بسیار مناسبی هستند. اگر شما نیاز به پمپ‌هایی با دبی بیشتر دارید، می‌توانید پمپ کارواشی بیشتر از ۲۵۰ بار را انتخاب کنید.

محصولات مرتبط در الکتنو

خرید پمپ کارواش صنعتی

خرید پمپ کارواش صنعتی

پمپ کارواش صنعتی سه فاز

پمپ کارواش صنعتی سه فاز یکی از پرکاربردترین پمپ در کارواش‌ها است. برای شستشوی ماشین در منزل و یا کارواش نیاز به پمپ با مشخصات مختلفی خواهد بود. معمولا در کارواش از نوع پمپ‌های صنعتی سه فاز استفاده می‌کنند و قدرت آن بیشتر از پمپ کارواش خانگی است. در مدل‌های سه فاز شفت به یک صفحه لنگ اتصال دارد و باعث انتقال نیرو می‌شود. حال شفت متصل به میل لنگ باعث انتقال نیروی محرکه به پیستون خواهد شد. برق مصرفی در مدل‌های سه فاز نوع سه فاز است و برای راه‌اندازی آن باید حتماً از تابلو برق استفاده کرد.

معمولا در کارواش و برای صنایع پمپ‌هایی با فشار ۲۵۰ بار به بالا مناسب‌تر هستند و برای آنها نیز باید از لانس فشار قوی استفاده نمود. البته امروزه برای شستن ماشین‌های سواری از لانس ۹۰ استفاده می‌کنند و برای ماشین‌های سنگین لانس ۱۱۰ سانتی کاربرد بیشتری دارد. معمولا در پمپ کارواش صنعتی بیشتر از آب داغ استفاده نمی‌کنند.

 زیرا برای آب داغ طراحی نشده‌اند. حال نوع موتور مورد استفاده برای پمپ‌های صنعتی سه فاز نیز قدرتمندتر است و از نوع دایم ۱۴۰۰ دور برای آنها می‌توان استفاده کرد. انتخاب نوع مدل پمپ بستگی به فشار و قدرت الکتروپمپ دارد. اگر شما هم نیاز به یک پمپ پرقدرت برای کارواش‌های بزرگ دارید، حتماً در انتخاب پمپ به مشخصات و ساختار آن توجه داشته باشید.

جنس بدنه بیشتر پمپ‌های صنعتی از استیل ضد زنگ مقاوم است که باعث محافظت از قطعات داخلی پمپ می‌شود. راندمان و فشار تولیدی این پمپ بسیار زیاد است و می‌تواند در دبی ثابت فشار را به راحتی کنترل کند. عملکرد یکنواختی دارد و طول عمر آن نیز بسیار زیاد است. در رابطه با صدای کارکرد پمپ نیز باید به هنگام خرید برند و مشخصات مرتبط با این مسئله توجه داشته باشید.

خرید پمپ کارواش صنعتی

خرید پمپ کارواش صنعتی

پمپ کارواش صنعتی ۱۱۰ بار

پمپ کارواش صنعتی ۱۱۰ بار یکی از کاربردی‌ترین پمپ‌های کارواش است که قدرت بالایی دارد. این پمپ‌ها را علاوه بر مصارف صنعتی می‌توان برای کاربردهای نیمه صنعتی نیز استفاده کرد. حال انرژی مورد نیاز پمپ‌های ۱۱۰ بار توسط برق تک فاز تامین می‌شود و حداکثر ۱۱۰ بار فشار عملیاتی دارند. معمولا میزان قدرت موتور این پمپ‌ها ۲۲۰ ولت و حداکثر فشار کاری آنها ۱۱۰ بار خواهد بود.

حال وزن و حداقل دمای ورودی آب قابل تحمل در این پمپ‌ها بستگی به برند آن دارد.

 قطعاً این کیفیت و تکنولوژی ساختاری پمپ است که عملکرد و طول عمر آن را مشخص می‌کند. پس به دنبال دسترسی به پمپ‌های باکیفیت بازار بهترین برندهای شناخته شده را انتخاب نمایید. در بسیاری از صنایعی که امکان دسترسی به برق سه فاز وجود ندارد، می‌توانید به راحتی از این نوع پمپ‌ها استفاده کنید. چه بسا اینکه می‌توانند تا ۵۰ درجه سانتیگراد آب ورودی را تحمل نمایند.

معمولا مدل‌های پیشرفته این پمپ‌ها میزان دبی خروجی آب در آنها ۱۱ لیتر در دقیقه است. در کارگاه‌های صنعتی، کارواش‌های سیار و ثابت، تمیز کردن کارخانه‌ها و کارگاه‌ها، شستشوی تجهیزات و ماشین آلات صنعتی و غیره می‌توان از این پمپ‌ها استفاده کرد.

خرید پمپ کارواش صنعتی

خرید پمپ کارواش صنعتی

قوی‌ترین پمپ کارواش تک‌فاز

پمپ کارواش صنعتی در مدل‌های تک فاز و سه فاز برای مصارف مختلف طراحی شده است. این پمپ‌ها جزو دستگاه‌های شستشوی سطوح بسیار قوی هستند که جدا از کارواش امروزه در بسیاری از کارگاه و کارخانجات نیز از آنها استفاده می‌کنند. مدل‌های تک فاز این پمپ‌ها برای مصارف تک فاز و خانگی طراحی شده‌اند.

حال همین مدل‌های تک فاز خود تنوع بسیار زیادی دارند و از این رو قابلیت‌های هر مدل نیز متفاوت از دیگری خواهد بود. مدل‌های تک فاز برای شستشوی حیاط، پارکینگ، خودرو و غیره با فشار بالا استفاده می‌شوند.

برخلاف مدل‌های صنعتی امکان استفاده دائم مدل‌های تک فاز وجود ندارد. در مدل پمپ کارواش صنعتی تک فاز فشار آب خروجی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ بار است. این فشار باعث حذف تمامی آلودگی‌ها از سطوح مختلف می‌شود. حال هنگام خرید مدل‌های تک فاز حتماً به قدرت فشار آب، دبی آب، لوله شلنگ، وزن و اندازه پمپ، قابلیت‌ها و ویژگی‌ها و حتی کیفیت ساخت آن توجه داشته باشید.

در مدل‌های پیشرفته امکان متصل شدن به شلنگ آب شهری وجود دارد. حتی در برخی از مدل‌ها می‌توان از آب گرم و مواد شوینده قوی نیز استفاده کرد. اهمیت انتخاب یک برند معتبر به سبب دسترسی به پمپ‌هایی با کیفیت و دوام بالا و قابلیت‌های ویژه است.

نتیجه

شستشوی انواع خودرو و به ویژه سطوح مختلف کارگاه‌ها و کارخانجات و حتی کاربردهای خانگی باعث محبوبیت انواع پمپ‌های کارواش شده است. این پمپ‌ها در مدل‌های خانگی و صنعتی با مشخصات مختلفی به تولید می‌رسند. هنگام خرید با بررسی تمامی ویژگی‌های مختلف پمپ می‌توانید یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین مدل متناسب با کاربرد خود را انتخاب کنید.

 اکنون شما کاربران عزیز جهت خرید بهترین پمپ کارواش یا کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این پمپ‌ها می‌توانید با کارشناسان مجموعه الکتنو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *