مجله الکتنو

خرید از‌1688.com تحویل ایران

خرید از‌1688.com تحویل در ایران

خرید از‌1688.com تحویل ایران

خرید از‌1688.com تحویل ایران مدتهاست به عنوان یک تجارت بین المللی بزرگ در حال توسعه است. چرا که وب سایت ۱۶۸۸.com جزو یکی از وب سایت های بسیار بزرگ عمده فروشی کشور چین است. که انواع و اقسام محصولات متنوع را می توان از آن خریداری کرد. حال اینکه برای تجارت با این وب سایت بزرگ که یک منبع قانونی و مجاز است. بایستی نکات بسیار زیادی را مورد توجه قرار دهید. چرا که امروزه صدها فروشنده اینترنتی در بازار فعالیت می کنند که ممکن است برخی از آن ها کلاهبردار باشند. اما برای جلوگیری از ضرر در خرید از1688.com تحویل ایران بهتر است با بازرگانی های بزرگی چون الکتنو مشورت نمایید.

در هر صورت برای موفقیت در تجارت بهتر است نکاتی چون موارد زیر را مورد توجه قرار دهید. آشنایی با تمامی این نکات و راهنمایی ها به شما کمک می کند. تا در صورت بروز هر گونه مشکلی به راحتی آن را بر طرف نمایید، همچنین قبل از تجارت تمام شرایط و جوانب را مورد بررسی قرار دهید. این سایت کار خرید از چین را ساده می کند. ولی واردات کالا از چین از طریق این ساین به راحتی نیست. مگر به کمک شرکت های بازرگانی مااند الکتنو.

مهمترین مرحله خرید از 1688.com تحویل ایران

برای خرید از 1688.com تحویل ایران شما به عنوان یک تاجر باید مراحل بسیار زیادی را طی نمایید. حال اینکه یکی از مهمترین و اصلی ترین مراحل تجارت شامل اخذ مجوزهای لازمه برای انجام این تجارت بین المللی است‌. حال اینکه این مجوز خود شامل چندین نوع است و معمولا اکثر مراحل تجارت بایستی با رعایت قوانین و شرایط و همچنین اخذ مجوزهای مربوطه صورت بگیرد. در گام نخست برای خرید از 1688.com تحویل ایران شما بایستی مجوزی را تحت عنوان کارت بازرگانی اقدام نمایید‌. با کمک کارت بازرگانی شما می توانید جهت واردات هر نوع محصول مجاز از کشورهای مجاز اقدام کنید. منظور از مجاز نیز محصولاتی است که واردات و صادرات آن ها بر اساس قوانین بین المللی و کشورها ممنوع نباشد. یا ممنوعیت تجارت با کشورها نیز مثلا همین تحریم های علیه کشور که ایران را با تجارت دیگر کشورها منع می کند.

اما برای خرید از 1688.com تحویل ایران مجوز دیگری نیز شامل اخذ مجوزهای مربوط به ترخیص از گمرک نیز می شود‌. تمامی وارد کنندگان برای اینکه محموله وارداتی را از گمرک ترخیص کنند بایستی مجوزهایی را اخذ نمایند. اما ترخیص محموله از گمرک نیز پس از ارسال اظهارنامه گمرکی و دریافت کوتاژ انجام می شود. حال پس از آنکه شما کد رهگیری را دریافت کرده و آن کد را ثبت کردید، مجوز ها پس از واریز وجه گمرکی و تایید کارشناس مربوطه صادر می گردد. در خرید از 1688.com تحویل ایران نیز برای دریافت کد رهگیری از بانک عامل باید یکسری اقداماتی را انجام دهید. تامین ارز یکی از این اقداماتی است که تجار بایستی جهت دریافت آن به بانک عامل‌ مراجعه کرده و مدارک مورد نظر را ارائه دهند. البته کد رهگیری همان کد خروج محصول است که آن را جهت ترخیص محصول دریافت می کنند.

خرید از‌1688.com تحویل در ایران

قوانین خرید از 1688.com تحویل ایران

همانگونه که اشاره شد، خرید بین المللی یا تجارت بر اساس قوانین و شرایطی انجام می شود که برای همگی یکسان است. حال اینکه این قوانین ممکن است گاهی بنابر دلایل مختلف و یا شرایط حاکم دچار تغییراتی شود و در این صورت وظیفه تجار است تا هر چند وقت یکبار حتما قوانین تجارت را مرور کنند. بررسی این قوانین بروز شده شما را قطعا از تغییرات انجام شده مطلع می کند اما برخی از این قوانین حاکم شامل موارد زیر است:

  • مهمترین قانونی که جهت خرید از 1688.com تحویل ایران بایستی مورد توجه قرار بگیرد، اخذ کارت بازرگانی است. چرا که بدون کارت بازرگانی هرگز نمی توان اقدام به واردات کرد، مگر تحت شرایطی که جزو استثنائات محسوب می گردد.
  • اخذ مجوزات مربوط به تجارت بین المللی قبل از رسیدن به آن مرحله نیز جزو قوانین واردات و صادرات است. حال اینکه دریافت هر یک از این مجوزها نیاز به ارائه اسناد و مدارک بسیار معتبر و مورد نیاز دارد.
  • خرید از 1688.com تحویل ایران یک پروسه پیچیده ای است که برای انجام آن بایستی حتما شرایطی را دارد بود. حال تمامی این شرایط و مدارک مورد نیاز در همان گام نخست و اخذ کارت بازرگانی مورد بررسی قرار می گیرد.
  • برای پرداخت هزینه ها شما بایستی از منابع معتبری اقدام کنید و توجه داشته باشید که حساس ترین مرحله واردات همین مرحله است که باید از تجار ماهر در این زمینه کمک بگیرید.
  • از یک مسیر گمرکی مناسب با توجه به شرایط محموله وارداتی اقدام به واردات کنید.
  • برای انتخاب روش مناسب حمل و نقل محموله از کشور مبدا به کشور مقصد شما بایستی تابع قانون باشید. حال اینکه قانون ممکن است در تجارت با برخی از کشورها اجازه استفاده از برخی روش ها را ندهد. همچنین برخی از محموله ها ممکن است امکان واردات با برخی از روش ها را نداشته باشند.

خرید از‌1688.com تحویل در ایران

محاسبه هزینه های گمرکی

برای خرید از 1688.com تحویل ایران شما بایستی هزینه های بسیاری را متحمل شوید و اینکه این هزینه ها تنها شامل هزینه میزان ارزش محصول نیست. چرا که هزینه هایی بسیار زیادی نیز اعم از هزینه های گمرکی را شما بایستی پرداخت نمایید. حال اینکه ابن هزینه های گمرکی خود شامل چندین هزینه مختلف می شوند:

  • هزینه هایی که شامل حقوق گمرکی می شود. حال اینکه این حقوق به ارزش پروفرما، میزان نرخ ارز و حتی درصد تعرفه محصول بستگی دارد.
  • تمام هزینه های که بایستی در خارج از گمرک پرداخت کنید و شامل هزینه صدور ترخیصیه به کشتیرانی می شود‌. البته مبلغی که به عنوان حق توقف محصول در انبار تا زمان صدور ترخیصیه نیز پرداخت می شود، در این لیست قرار می گیرد.
  • اما دسته دیگری از هزینه های گمرکی شامل سپرده گذاری وثیقه کانتینر است. در واقع زمانی که محموله مورد نظر در کانتینر باشد این هزینه را پرداخت می کنید.
  • حال اینکه باید هزینه هایی را در گمرک‌ پرداخت نمایید و شامل هزینه هایی از جمله هزینه قبض، انبار الکترونیکی، پرینت اظهارنامه، مهر و… می شود.
  • هزینه هایی که برای آزمایشگاه، انبارداری و صدرو بیجک صرف می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *