مجله الکتنو

واردات ماشین‌ آلات کشاورزی از چین

واردات ماشین‌ آلات کشاورزی از چین

واردات ماشین‌ آلات کشاورزی از چین

واردات ماشین‌ آلات کشاورزی از چین بر اساس قوانین بین المللی صورت می گیرد. حال اینکه این تجارت، می تواند سود کند و یا به ضرر تجار باشد که این مسئله به میزان توانایی آن ها بستگی خواهد داشت. حال اینکه قطعات کشاورزی خود جزو محصولات بسیار پرفروش و پ تقاضای بازار محسوب می شوند. چه بسا اینکه کیفیت، قیمت، قابلیت و مکانیزم این قطعات نسبت به تولیدات قبل تر بهتر و بیشتر باشد، قطعا طرفداران بسیاری در بازار خواهد داشت. تجارت میان کشور ایران و چین سک تجارت بزرگ و پر منفعتی خواهد بود اگر بر اساس تجارت شخصی و مشاوره های درست صورت بگیرد.

چرا که عدم داشتن تجربه کافی قطعا باعث ضرر تجار خواهد بود و به همین منظور شما باید اطلاعات زیادی را در این باره کسب نمایید. حال اینکه در ادامه جهت واردات ماشین‌آلات کشاورزی از چین شما را بیشتر راهنمایی خواهیم کرد. شما همچنین جهت واردات ماشین الات کشاورزی می توانید با کارشناسان شرکت الکتنو در تماس بگیرید. چرا که توانایی واردات از تمام کشورهای دنیا به خصوص چین را دارد. و در این باره هم می تواند شما را کمک کند.

چرا واردات با چین؟

طی سال های اخیر چین یکی از کشورهای بود وه برای تجارت با ایران مورد هدف قرار گرفت. چین، یکی از کشورهای بزرگ تجاری در دنیاست که رابطه تجاری بسیار خوبی دارد و با توجه به این تجارت طی این سال ها به سرعت رشد کرده است. برای ایران این کشور، در زمان تحریم ها تنها کشوری بود که مورد هدف قرار می گرفت و حتی با این کشور به تجارت پرداخت.

این کشور هم اینک دز شرق آسیا یکی از بزرگترین و اولین صادرکنندگانی محسوب می شود که محصولات بسیار متنوعی دارد. در واقع از مزیت های بسیار مهم واردات ماشین‌آلات کشاورزی از چین تنوع محصولات آن است. به همین دلیل و با توجه به تنوع بالا، کیفیت خوب و قیمت مناسب محصولات، چین جزو قطب های اقتصادی در جهان به شمار می رود. چه بسا اینکه نیروی کا در این کشور بسیار ارزان است و از طرفی نیز قیمت مواد اولیه تولید این قطعات ارزان می باشد.

حال اینکه همین عوامل باعث کاهش قیمت قطعات تولیدی در این کشور می گردد. این مزیت ها باعث شده تا تجار بسیار زیادی از سرتاسر دنیا برای واردات ماشین‌ آلات کشاورزی از چین سرمایه گذاری کنند. اما قبل از اینکه اقدام به واردات نمایید بهتر است با تمام جوانب این حوزه آشنا شوید.

واردات ماشین‌ آلات کشاورزی از چین

هزینه واردات ماشین‌ آلات کشاورزی از چین

هزینه، یکی از اصلی ترین و مهمترین مسائل و نکاتی است که بایستی برای تجارت درباره آن بسیار حساس بود. چرا که تجارت، یک فرآیند بسیار پیچیده ای است که در هر مرحله از آن بایستی هزینه هایی را متقبل شد. حال اینکه از گام نخست تا انتهایی ترین گام که شامل ترخیص است، شما باید هزینه کنید. توجه داشته باشید که تمامی این هزینه ها به پارامترهای بسیار مختلفی بستگی دارد که این پارامترها هر کدام به طور جداگانه هر مرحله را شامل می شوند. اما درمورد هزینه ها باید حتما از بازرگانی های معتبر کمک گرفت، چرا که شما قرار است یک تجارت بزرگ را پیش بروید. اما شاید بپرسید برای واردات ماشین‌آلات کشاورزی از چین چه هزینه هایی را باید متقبل شد؟

جدا از قیمت تمام شده واردات ماشین آلات کشاورزی از چین که آن را خریداری می کنید، شما باید هزینه های دیگری نیز پرداخت کنید که شامل موارد زیر هستند:

  • هزینه هایی که شامل بازرسی کالا می شود.
  • دیگر هزینه که شامل انجام امور گمرکی و انبارداری صرف می گردد.
  • هزینه های ثبت سفارش و تخصیص ارز نیز جزو این هزینه ها به شمار می روند.
  • میزان هزینه هایی که به منظور انتقال کالا از کشوری به کشور دیگر صرف می شود. همچنین هزینه هایی که به منظور جا بجایی محموله از شرکت تولید کننده برای ارسال تا گمرک مورد نظر و هزینه هایی که پس از ترخیص برای جابجایی محموله تا مقصد پرداخت خواهد شد.
  • هزینه ترخیص کالا و بیمه بار نیز جزو هزینه های لیست واردات ماشین‌آلات کشاورزی از چین هستند.

واردات ماشین‌ آلات کشاورزی از چین

نکات طلایی واردات ماشین‌ آلات کشاورزی از چین

تجارت با چین از دیرباز تا کنون یکی از تجارت های موفق برای ایرانیان بودا است‌. حال اینکه تجارت با چین تنها مخصوص ایران نبوده و حتی دیگر کشورها نیز با این ابر قدرت جهانی به تجارت می پردازند. چرا که این‌ کشور با به کارگیری نیروی کاری ارزان و مواد اولیه با قیمت پایین توانسته محصولاتی با قیمت پایین را به تولید برساند. اما برای واردات ماشین‌آلات کشاورزی از چین یا هر نوع محصول دیگری بایستی نکاتی را تحت عنوان نکات کلیدی تجارت به کار بگیرید.

  • ابتدا محصولات وارداتی مورد نظر را انتخاب کرده و درباره آن تحقیقات کاملی را انجام دهید.
  • پس از پیدا کردن محصول وارداتی مورد نظر باید یک فروشنده معتبر را جهت خرید انتخاب نمایید. حال اینکه شما می توانید مستقیما از خود تولیدی یا فروشنده ها خرید کنید. حتی می تواند یک نفر سومی نیز در این میان به عنوان واسطه برای شما خرید را انجام دهد.
  • بهتر است قبل از خرید و اخذ قرار داد تحقیقات جامعی را درباره تولید کننده، فروشنده و تمامی مشخصات محصول به دست آورید.
  • هنگام اخذ قرارداد درباره محصول و تمام فرآیندها و بایدها و نبایدها به خوبی مذاکره کنید. در نتیجه پس از توافقات لازمه، قرارداد بین طرفین را انجام دهید.
  • سعی کنید تا جایی که راه دارد درباره قیمت ماشین آلات با فروشنده چانه بزنید تا بتوانید در نهایت این دستگاه ها را با کمترین قیمت خریداری کنید.
  • بهتر است قبل از خرید و واردات ماشین‌آلات کشاورزی از چین ابتدا یک نمونه دریافت کرده و تمامی مشخصات، استانداردها و کیفیت آن را بع طور کامل مورد بررسی قرار دهید.
  • در هر مرحله بایستی اسناد و مدارک لازمه را ارائه بدهید. حتی مجوزهای لازمه نیز بایستی اخذ گردد.
  • بهتر است برای موفقیت در تجارت شما به زبان چینی تسلط کافی داشته باشید.
  • درباره آیین نامه ها و قوانین واردات و صادرات به خوبی اطلاعات کسب کنید.
  • واردات ماشین‌آلات کشاورزی از چین یک تجارت کوچکی نیست که شما بدون تجربه بتوانید به راحتی از عهده آن برآیید. اما بهترین کار مشورت با بازرگانی های معتبر و مطرح چون شرکت الکتنو می باشد. این بازرگانی در زمینه انجام کلیه امور مربوط به تجارت میزبان شما تجار عزیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *