مجله الکتنو

واردات دستگاه از امارات

واردات دستگاه از امارات

واردات دستگاه از امارات

واردات دستگاه از امارات می‌ تواند یکی از گزینه‌ های مناسب برای واردات به کشور باشد. که موجب مقابله با تحریم‌ ها نیز می‌ شود. واردات هر نوع کالایی از جمله واردات دستگاه از امارات، مراحل و مقررات مختلفی دارد. که یک وارد کننده باید به‌ ترتیب آن‌ ها را بداند و در طول کار رعایت کند. تا بتواند واردات مجازی را انجام دهد. به دلیل اهمیت واردات دستگاه از امارت ما در این مقاله نحوه واردات، راه‌ های واردات و مواردی از این قبیل را مورد بررسی قرار می‌ دهیم، پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

مراحل مختلف واردات دستگاه از امارات

همان‌ طور که در مقدمه اشاره کردیم، واردات دستگاه از امارات اهمیت بسزائی دارد. اما برای این کار باید مقررات و قوانین واردات از امارات را به‌ خوبی بدانید و آن‌ ها را به کار ببندید. در زیر به برخی از مراحل و مقررات واردات اشاره می‌ کنیم.

  • دارا بودن کارت بازرگانی و مجوز واردات کالا

برای هر نوع تجارت و خرید و فروش در سطح بین‌ المللی، ابتدا شما باید کارت بازرگانی یا همان برگ سبز و مجوز تجارت را از وزارت بازرگانی دریافت کنید، در غیر این صورت شما مجاز به واردات هیچ نوع کالایی نیستید و در صورت انجام این کار، در هر مرحله‌ ای که باشید دولت می‌ تواند کالای شما را توقیف کند.

  • به‌ کار گیری قوانین و مقررات تجارت

تجارت قوانین و مقررات مخصوص به خود را دارد که فرد وارد کننده باید تمامی آن‌ ها را به کار ببندد و مرحله به مرحله رعایت کند. به این نکته توجه کنید که قوانین و مقررات تجارت در هر کشوری ممکن است با کشور دیگر تفاوت داشته باشد، پس باید قوانین و مقررات کشور وارد کننده و صادر کننده را بدانید.

  • شناسایی نوع کالای وارداتی

نوع کالای وارداتی را برای خودتان مشخص کنید. مانند واردات دستگاه از امارات. سپس پیرامون آن مطالب مهم مثلاً جنس کالا، تعداد مورد نیاز در بازار، نحوه واردات آن، شرکت‌ های معتبر تولید کننده و مواردی از این قبیل را یاد بگیرید. سپس میزان عرضه بر تقاضای این نوع کالا را نیز بررسی کنید.

  • شناسایی مصرف کننده

علاوه‌ بر شناسایی نوع کالای وارداتی، شما باید بازار و مصرف‌ کننده را نیز شناسایی کنید. تا بتوانید پس‌ از واردات، کالا را در مکان‌ هایی توزیع کنید که به آن نیاز دارد. در غیر این صورت و اگر بازار اشباع از نوع کالاهای وارداتی شما باشد. ممکن است کالای شما روی دست تان بماند.

واردات دستگاه از امارات

واردات دستگاه از امارات

دیگر مراحل واردات دستگاه از امارات

علاوه‌ بر چند موردی که در بالا ذکر کردیم، مراحل دیگری نیز برای واردات دستگاه از امارت یا هر کالای دیگری وجود دارد که عبارت‌ اند از:

  • انتخاب برندهای معتبر

برای واردات سعی کنید برندهای معتبر را بشناسید. و آن‌ ها را برای خرید خود انتخاب کنید. چون برندهای نامعتبر و ناشناس ممکن است برای شما سوددهی نداشته باشد. و کالای شما در بازار مقصد روی دست تان بماند. واردات دستگاه از امارات نیز از این امر مستثنی نیست.

  • انتخاب راه مناسب برای حمل‌ و نقل کالا

کالایی که می‌ خرید باید از بازار تولید تا بازار مصرف جا به جا و حمل شود. برای این کار شما از راه‌ های مختلفی مانند حمل‌ و نقل دریایی، دریایی حمل‌ و نقل هوایی، حمل‌ و نقل ریلی و پست و باربری می‌ توانید اقدام کنید. نوع راه انتخابی شما بستگی به شرایط خودتان و نوع کالایی دارد. که قصد واردات آن را دارید. معمولاً برای اجناس سنگین مانند دستگاه، حمل‌ و نقل دریایی پیشنهاد می‌ شود.

  • به‌ کار گیری قوانین و مقررات گمرکی

قوانین و مقررات گمرکی و ترخیص کالا، یکی دیگر از مراحل مهم واردات است. که رعایت تمامی آن‌ ها مرحله به مرحله الزامی می‌ باشد. یعنی اگر شما یکی از مراحل و مقررات گمرکی را ندانید. و اجرا نکنید کالای شما توقیف می‌ شود. و اجازه واردات و ترخیص آن را نخواهید داشت. البته اگر از طریق شرکت‌ های وارد کننده کالا مانند الکتنو اقدام به واردات کرده باشید. این شرکت عمده کارهای ترخیص کالا را نیز بر عهده می‌ گیرد و نیازی به دخالت مستقیم شما نیست.

  • توانایی‌ تشخیص اجناس اصل و بدل

کالاهای اصل از هر نوعی که باشند انواع کاملاً مشابه و بدل را نیز دارند. یعنی هنگام خرید باید به این امر دقت کنید و قدرت تشخیص را داشته باشید. که کالاهای اصل را از نوع بدل تشخیص دهید. در خصوص واردات دستگاه از امارات نیز این امر بسیار مهم است. و شما باید دستگاهی را وارد کنید که از برندهای معتبر باشد. چون کالاهای بدل ممکن است در بازار مقصد فروشی نداشته باشند و سرمایه شما هدر برود. 

واردات دستگاه از امارات

انتخاب راهی مطمئن برای واردات دستگاه از امارات

برای واردات و صادرات و تجارت‌ های بین‌ المللی ممکن است راه‌ های مختلفی وجود داشته باشد. یا حتی فرد وارد کننده بخواهد به‌ طور مستقیم با شرکت‌ های تولید کننده وارد تعامل شود. اما یک راه بسیار مطمئن و پیشنهاد ما اقدام و خرید از طریق شرکت‌ های وارد کننده کالا مانند شرکت الکتنو  می‌ باشد.

الکتنو یکی از شرکت‌ های معتبر در حوزه واردات است که می‌ تواند واردات مختلف مانند واردات دستگاه از امارات را به‌ نحو احسن انجام دهد. بدون آن که نیاز به حضور فیزیکی شما باشد. و شما با خیال راحت می‌ توانید کالای خودتان را به این شرکت بسپارید. شرکت الکتنو در اسرع وقت و در کم ترین زمان ممکن، عمده کارهای واردات کالا از جمله واردات دستگاه از امارات، حتی کارهای ترخیص را نیز انجام می‌ دهد و شما در کم ترین زمان ممکن و صرف هزینه‌ های کم تر می‌ توانید کالای مورد نظر خودتان را وارد کشور کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *