مجله الکتنو

خرید دستگاه از ترکیه

خرید دستگاه از ترکیه

خرید دستگاه از ترکیه

خرید دستگاه از ترکیه یا واردات هر نوع کالای دیگری از این کشور، مستلزم رعایت برخی از قوانین و مقررات تجارت می‌ باشد. که وارد کننده باید تمامی این قوانین و مقررات را در طول کار خود رعایت کند. و در چهارچوب این قوانین و مقررات کالای خود را وارد کشور کند. در غیر این صورت واردات کالا مجاز نمی‌ باشد. و دولت می‌ تواند در هر مرحله‌ ای از واردات، کالا را توقیف کند.

به دلیل اهمیت واردات دستگاه از ترکیه و واردات کالاهای دیگر، ما نیز در این مقاله خرید دستگاه از ترکیه، راه‌ های مختلف آن و برخی از قوانین و مقررات تجارت و واردات کالا را بررسی خواهیم کرد. پس تا  پایان مقاله همراه ما باشید.

مراحل مختلف برای خرید دستگاه از ترکیه

همان‌ طور که در مقدمه گفتیم، خرید دستگاه از ترکیه یا هر نوع واردات دیگری، مستلزم رعایت برخی از قوانین و مقررات است. که ما در زیر به نمونه هایی از آن‌ ها اشاره می‌ کنیم.

  • آشنایی با کار و کسب تجربه

اگر قصد وارد شدن به حوزه تجارت و واردات کالا را دارید، در ابتدا باید با کلیه مراحل آن آشنایی داشته باشید. و سعی کنید در این زمینه مهارت و تجربه کافی را کسب کنید. بدون دانش و تجربه کافی شما قادر به این کار نخواهید بود. چون واردات و تجارت از جمله مشاغل دشوار می‌ باشند که همه افراد توانایی انجام آن را ندارند.

  • اخذ برگ سبز و مجوز وزارت بازرگانی

در مرحله بعدی برای آن که بتوانید واردات کالا و از جمله خرید دستگاه از ترکیه را از راه قانونی و مجاز آن انجام دهید. باید کارت سبز و مجوز وزارت بازرگانی را اخذ کنید و در چهارچوب قوانین و مقررات این وزارت‌ خانه اقدام به واردات و خرید کالا کنید. در غیر این صورت کالاهای وارداتی شما مجاز شناخته نمی‌ شوند و در هر مرحله‌ ای از واردات که باشید، دولت می‌ تواند کالای شما را توقیف کند.

  • آشنایی با میزان عرضه بر تقاضا

پس‌ از آن که مجوز واردات را گرفتید، میزان عرضه بر تقاضا در بازار را بسنجید، چون اگر بازار اشباع از نوع کالای وارداتی باشد، دولت اجازه واردات آن را نمی‌ دهد. اگر هم موفق به واردات آن نوع کالا شوید، کالا در بازار مقصد فروشی نخواهد داشت. و ممکن است روی دست شما بماند. به این ترتیب سرمایه شما نیز به هدر می‌ رود.

خرید دستگاه از ترکیه

خرید دستگاه از ترکیه

  • مشخص کردن نوع کالای وارداتی

یکی دیگر از مراحل واردات کالا، مشخص کردن نوع کالای وارداتی می‌ باشد. یعنی شما باید نوع کالای وارداتی خود را مشخص کنید، که در این‌ جا نوع کالا خرید دستگاه از ترکیه می‌ باشد. پس‌ از مشخص کردن نوع کالا، مقدار و تعدادی که قصد واردات آن را دارید را نیز مشخص کنید.

علاوه‌ بر چند گزینه‌ ای که در خصوص مراحل خرید دستگاه از ترکیه بیان کردیم، این کار مراحل دیگری نیز دارد که به‌ شرح زیر هستند:

  • آشنایی با شرکت‌ های تولید کننده و برندهای معتبر

در این مرحله باید شرکت‌ های تولید کننده معتبر و برندهای معتبر را شناسایی کنید تا بتوانید کالاهای اورجینال و اصل را وارد کشور کنید. چون واردات کالاهای غیر معتبر و برندهای ناشناخته ممکن است برای شما سودآوری نداشته باشد و سرمایه‌ تان به هدر برود. معمولاً مصرف‌ کننده نیز استقبال خوبی از این نوع کالاهای ناشناخته نخواهد داشت.

  • آشنایی با قوانین و مقررات کشور ترکیه

کشور ترکیه نیز مانند همه کشورهای دیگر، قطعا قوانین و مقررات تجارت مخصوص به خود را دارد که یک وارد کننده می‌ بایست تمامی آن‌ ها را بداند و با رعایت این قوانین، واردات و خرید کالای خود از این کشور را انجام دهد. چون اگر مطابق با قوانین و مقررات نباشد، شما نمی‌ توانید کالاها را به‌ طور مجاز وارد کشور کنید، علاوه‌ بر آن باید قوانین و مقررات کشور خودمان را نیز به‌ خوبی بدانید و رعایت کنید.

  • آشنایی با مراحل ترخیص کالا و قوانین گمرکی

یکی از مراحل مهم واردات، ترخیص کالا از طریق گمرک می‌ باشد، چون وارد کننده به‌ اجبار باید کالاهای خود را از طریق گمرک وارد کشور کند، در نتیجه آشنایی و شناخت این قوانین بسیار ضروری می‌ باشد و در صورت رعایت نکردن و عدم شناخت با این قوانین و مقررات قطعا در هنگام ترخیص کالا با مشکل مواجه می‌ شوید، البته اگر کار واردات را شرکت‌ های وارد کننده مانند شرکت الکتنو بر عهده بگیرد، مراحل ترخیص کالا را نیز برای شما انجام می‌ دهد.

خرید دستگاه از ترکیه

راه‌ هایی برای خرید دستگاه از ترکیه

  • راه مستقیم و بدون واسطه

یکی از راه‌ های خرید دستگاه از ترکیه می‌ تواند راه مستقیم و بدون واسطه باشد، یعنی وارد کننده شخصاً وارد عمل شود و به‌ طور مستقیم با شرکت‌ های تولید کننده قرارداد ببندد و کالاهای مورد نظر خود را وارد کند که این کار معایب زیادی دارد، از جمله این‌ که زمان زیادی از وارد کننده می‌ گیرد.

  • خرید از طریق شرکت‌ های وارد کننده کالا مانند شرکت الکتنو

یکی از راه‌ های مطمئن و شناخته‌ شده، اقدام و خرید از طریق شرکت‌ های وارد کننده کالا مانند شرکت الکتنو می‌ باشد. شرکت الکتنو از جمله شرکت‌ هایی است که کالاهای زیادی را وارد کشور می‌ کند. یعنی اقدام از طریق این شرکت می‌ تواند برای شما سودآوری‌ های زیادی داشته باشد، از جمله این که زمان کمی را از شما می‌ گیرد و هزینه‌ های جانبی شما نیز کاهش می‌ یابد.

از آن جایی که شرکت الکتنو جزو شرکت‌ های معتبر است، شما با خیال راحت می‌ توانید به آن اعتماد کنید و واردات کالای خودتان را به آن‌ ها بسپارید. در صورت همکاری با شرکت‌ های الکتنو این شرکت کارهای حمل‌ و نقل و ترخیص کالا را نیز بر عهده می‌ گیرد، یعنی بدون آن که شما حضور داشته باشید، کلیه مراحل کار انجام می‌ شود. با این روش در واقع شما از تجربه و مهارت‌ های این شرکت برای واردات خود بهره گرفته‌ اید که بسیار به نفع تان می‌ باشد که شامل خرید دستگاه از ترکیه نیز می شود.

خرید قطعات صنعتی از ترکیه 

قطعات صنعتی شامل تمامی تجهیزاتی است که در صنایع از آنها استفاده می شود. از گذشته تاکنون ما انسان ها در زمینه های مختلف رشد قابل چشمگیری داشته ایم. این پیشرفت یا رشد را مدیون تکنولوژی روز و تخصص نخبگان خواهیم بود. قطعاً که کشف تکنولوژی روز و روی کار آمدن آن نیز به دست متخصصین توانمند و نخبگان انجام شد. به طور کلی این تکنولوژی روز تمامی صنایع را تحت تاثیر قرار داده است.

در صنعت تولید قطعات صنعتی با پیشرفت زیادی همراه هستیم. امروزه تجهیزات و قطعات بسیار مختلفی به تولید می رسند که قابلیت های شگفت انگیزی دارند. برندهای بسیار زیادی در زمینه تولید قطعات صنعتی به رقابت با یکدیگر پرداخته اند. اما وجود دلالان در بازار باعث به هم ریختگی نظم و به وجود آمدن آشفتگی می‌شوند.

این افراد با وارد کردن محصولات تقلبی و افزایش شدید قیمت‌ها باعث برخی از برندها را بی‌اعتبار می‌کنند. اما خرید قطعات صنعتی از ترکیه و از نمایندگی معتبر قطعات صنعتی باعث رفع این مشکل می شود. الکتنو با همکاری این نمایندگی تمامی قطعات صنعتی با کیفیت و قیمت مناسب را مستقیماً به دست شما کاربر عزیز می رساند.

خرید قطعات صنعتی از ترکیه نیز کار دشواری است. الکتنو سالهاست که با این نمایندگی ها در ارتباط بوده و به خوبی راه و چاه واردات و همکاری با چنین شرکت‌هایی را می داند. اگر قصد واردات این محصول را دارید می توانید با کارشناسان خبره الکتنو در تماس باشید. اما جهت خرید قطعات صنعتی نیز می توانید پس از کسب اطلاعات لازمه در لیست فروشگاهی این مجموعه بهترین قطعه مورد نظر را تهیه کنید.

واردات لوازم کارخانه جات از ترکیه

لوازم کارخانه جات همان قطعات صنعتی هستند که در بخش تولید، بسته بندی، کنترل کیفیت و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به رشد تکنولوژی صنعت تولید نیز در کشور رو به رشد است. از این رو قطعات و تجهیزات بسیار مختلفی در کارخانجات مورد نیاز خواهد بود. قطعاً که سطح کیفیت مواد تولیدی در وهله اول به کیفیت قطعات و ماشین آلات مورد استفاده در کارخانجات بستگی دارد.

 از این رو باید تمام تلاش خود را به کار گرفت تا از پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا در کارخانجات برای رشد قابل چشمگیر استفاده کرد. برای واردات لوازم کارخانه جات از ترکیه باید با صفر تا صد قوانین و مراحل واردات آشنا شوید. همچنین جدا از قوانین بین المللی قوانینی بین دو کشور ایران و ترکیه نیز وجود دارد. قطعاً که برای واردات شما یک راه طولانی و پر پیچ و خمی را پیش رو خواهید داشت.

اما برای واردات با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن بدون هیچ مشکلی می توانید با الکتنو همکاری داشته باشید. کارشناسان خبره این مجموعه تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهند. همچنین این مجموعه می‌تواند با کمترین هزینه کلیه پروژه صفر تا صد واردات را برای شما پشت سر بگذارند. لازم به ذکر است که نمایندگی معتبر بسیاری از برندهای مطرح جهان در ترکیه فعالیت دارند. الکتنو با همکاری چندین و چند ساله با این نمایندگی ها محصولات با کیفیت شرکت های معتبر را وارد کشور می کند. حتی خرید لوازم کارخانه جات  مانند خرید سنسور صنعتی، اتوماسیون صنعتی، کنتاکتور و .. از الکتنو با کمترین هزینه خواهد بود. نکته مهم دسترسی به کیفیت بالا و اصل محصولات این مجموعه است.

نمایندگی زیمنس در ترکیه

زیمنس یکی از شرکت های چند ملیتی آلمانی است. این مجموعه به عنوان بزرگترین شرکت تولیدی قطعات اتوماسیون صنعتی در اروپا و جهان به شمار می رود. هم اکنون شعبه های بسیار زیاد این شرکت در بخش های مختلفی از اروپا فعالیت می‌کنند. اما نمایندگی های معتبر این مجموعه هم اکنون در سرتاسر جهان فعال هستند. زیمنس بزرگترین شرکتی است که در سال ۱۸۴۷ تاسیس شد. این شرکت باسابقه هم اکنون به عنوان یک شرکت موفق شناخته می شود.

از انواع تجهیزات تولید این مجموعه شامل قطعات اتوماسیون صنعتی نظیر اینورتر، پی ال سی، کنتاکتور، سافت استارتر، رله های حفاظتی، کلید حرارتی، کارت های آنالوگ، کلید اتوماتیک، کلید هوایی، کلید بی متال، مانیتور صنعتی و غیره است. هم اکنون نمایندگی زیمنس در ترکیه به عنوان معتبرترین نمایندگی این مجموعه به شمار می رود. شما میتوانید با همکاری این نمایندگی بهترین محصولات این شرکت معتبر را بدون دخالت واسطه ها تهیه کنید.

اما قطعاً خرید از نمایندگی در ترکیه برای تمامی افراد غیر ممکن است. از این رو میتوانید با همکاری شرکت های معتبری نظیر الکتنو بهترین قطعات مورد نظر را با کمترین هزینه وارد کنید. با دسترسی به نمایندگی معتبر مسافت‌های طولانی حذف شده و شما با حذف واسطه ها نیز به کیفیت اصل محصول موردنظر دسترسی خواهید داشت. با خرید از نمایندگی معتبر زیمنس شما با مناسب‌ترین قیمت از درب این شرکت محصول مورد نظر را تهیه می‌کنید. این بدان معنا است که علاوه بر کیفیت اصل به قیمت تولیدی این محصولات دسترسی پیدا می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *